czwartek, 10 stycznia 2019

[25] Denko #5



 ORGANIC SHOP PŁYN DO KĄPIELI ORGANICZNE KAKAO&MLEKO
Płyn jest u mnie stałym bywalcem. Co prawda ma detergent SCS, natomiast dodaję go do wody niewielką ilość. Skład jest na prawdę dobrze skomponowany bo po kąpieli skóra nie jest ściągnięta, swędząca, a nawet mam wrażenie bardzo delikatnego filmu na skórze.

ORGANIC SHOP SZAMPON DO WŁOSÓW ORGANICZNE ALGI&GLINKA
Ten szampon u mnie to jeden wielki nie wypał. Ma SCS w składzie, którego na skalp stosować nie mogę bo powoduje u mnie okropne podrażnienie. Najczęściej używałam go wzdłuż włosów po
olejowaniu. Kilka razy poświęciłam się używając go jako "rypacza" i umyłam nim skalp przed hennowaniem lub farbowaniem włosów. Nigdy więcej bym tego nie powtórzyła. Włosy po nim były mocno odtłuszczone, wręcz skrzypiały jak po Familijnym przy przeciąganiu po nich palcami.
Poza nieszczęsnym SCS, składowo reszta jest OK, natomiast cała kompozycja składu to niewypał. Teraz widziałam, że są w nowych opakowaniach z pompkami to może i popracowali nad składami.

ECO LABORATORIE RELAKSUJĄCE MLECZKO POD PRYSZNIC
Tak, tak i jeszcze raz tak! To bodajże moje trzecie opakowanie i to będzie już stały bywalec. Obłędny zapach, coś jakby marcepan. Dosłownie przenosi w inną czasoprzestrzeń, ja uwielbiam takie zapachy. Korzystanie z tego mleczka niezwykle mnie relaksuje i odpręża. Jest niezwykle delikatne dla skóry, skóra po użyciu nie jest spięta ani swędząca.

FEMINA INTIMEA KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ
Jestem mu wierna od paru lat i na razie nie znalazłam godnego następcy. Składu nie mogę określić jako wzorowego bo na szarym końcu znalazł się glikol propylenowy, który uważam, że jest tam zupełnie zbędny i nie powinien się znaleźć w takim preparacie. Natomiast to jedyny płyn po którym nic się nie dzieje i to w przystępnej cenie.

DR.KONOPKA'S NAWILŻAJĄCY TONIK DO TWARZY
Wzorowy skład, chociaż jak ktoś ma tendencje do alergii to musi uważać bo jest tam sporo wyciągów. Na prawdę bardzo miło mi się z niego korzystało. Cena nie jest wygórowana bo kilkanaście złotych. Wygodne opakowanie z zamknięciem typu "flip-on". 
Bardzo chętnie do niego wrócę.

FITOKOSMETIK SZAMPON DO WŁOSÓW Z CZARNĄ GLINKĄ
Szampon ma dobry skład, jest w przystępnej cenie. Nic złego mi nie zrobił, natomiast chyba przez zawartość glinki wręcz za bardzo odtłuszczał moje włosy. Wiem, że są fani takiego hardcorowego domycia włosów, natomiast ja nie lubię takiego uczucia. Bardzo przyjemnie pachniał. Czarny kolor szamponu i gęsta konsystencja. Czy do niego wrócę? Nie wiem, natomiast chętnie wypróbuję inne z tej serii.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz