środa, 13 grudnia 2017

[11] Projekt denko #2

Dzisiaj mój drugi projekt denko. Mam kilka postów cały czas w przygotowaniu, ale jakoś nie mogę się zebrać żeby je skończyć, tak więc padło na puste pudełeczka - przynajmniej trochę miejsca się zwolniło. Znalazłam dla siebie, aż trzy hity - maski do włosów i krem do twarzy.


ODŻYWCZA MASKA DO WŁOSÓW DR. KONOPKA'S
Bardzo dobry, bogaty skład maski. Przyjemna konsystencja, czuć, że maska jest treściwa. Łagodny zapach. Dobrze dociążała włosy, choć jeśli ktoś ma tendencje do przetłuszczania to nie polecam kłaść jej przy skalpie. Dobrze działała na suche końce włosów. Minus taki, że jest średnio wydajna, a samo opakowanie jest wypełnione w 2/3. 
POLECAM!


REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW DR.KONOPKA'S
Tutaj również świetny skład maski. Maska ma nieco lżejszą konsystencję niż odżywcza i ma super, lekko słodki, cytrusowy zapach - kojarzy mi się z zapachem z dzieciństwa - z cytrynową oranżadą w proszku. Włosy po masce błyszczące, dobrze dociążone, nie puszące się. Minusy te same jak przy odżywczej, choć różowa jest nieco bardziej wydajna, natomiast opakowanie tak samo wypełnione w 2/3, czyli mniej więcej pod kolorowy pasek na opakowaniu u góry.
POLECAM!

TONIK Z IRYSEM ECO LABORATORIE
Szczerze - mam mieszane uczucia. Skład jest bardzo dobry, plusem jest także zamknięcie typu "disc-top". Nie podszedł mi za bardzo zapach - mocny, kwiatowy, gdyby był subtelniejszy nie przeszkadzałby mi, ale to kwestia gustu. Podczas stosowania - brak podrażnień, zaczerwienień, ściągania skóry - czyli wszystko tak jak być powinno.  Myślę, że moje marudznie wynika z tego, że  jakiemukolwiek tonikowi będzie ciężko już przebić tonik z Organic Therapy, o którym PISAŁAM TUTAJ. Cena jak najbardziej przystępna bo coś ok. 14 zł.

PŁYN MICELARNY BIOLAVEN
Skład bardzo dobry, dostępność również, zapach przypadł mi do gustu - lekko lawendowy. Zamknięcie typu "flip-top". Dobrze zmywał makijaż, nie powodował zaczerwienień, ale niestety przy demakijażu oczu czułam lekki dyskomfort, nie przebił mojego faworyta z Eco Laboratorie, o którym PISAŁAM TUTAJ, więc więcej do niego na pewno nie wrócę.

PŁYN MICELARNY NACOMI
Właściwie mogłabym napisać o nim wszystko to samo co o płynie z Biolaven, no może jest gorzej z dostępnością tej marki. Niestety przy nim również wystąpił dyskomfort przy zmywaniu makijażu z oczu, do tego ciut większy niż przy Sylveco. Dodam jedynie, że płyn ma niebieski kolor.

KREM KOJĄCY DR.KONOPKA'S
Krem zapakowany jest dodatkowo w kartonowe pudełeczko. Pojemność to 50 ml. Ma bardzo dobry skład. Treściwa konsystencja. Używałam go jako kremu na noc, świetnie łagodził, nawilżał. Zero podrażnień, zaczerwienień, nie zapychał pomimo konkretnej konsystencji. Na pewno zawita u mnie ponownie. Jedyny minus dla mnie to zapach - na prawdę cholernie śmierdzi. Mąż też był z niego bardzo zadowolony.
POLECAM!

PASTA DO ZĘBÓW PROPOLINE BIOMED
Pasta jest bez fluoru, skład nie jest najgorszy, natomiast nie nadawała się do moich wrażliwych zębów. Po jakimś czasie czułam, że nadwrażliwość powraca. Nie sądzę, żebym kupiła ją kolejny raz.Teraz aktualnie znów używam BIOMED SENSITIVE, o której PISAŁAM TUTAJ i problem nadwrażliwości zniknął. 


Używaliście któregoś kosmetyku, a może macie zakup w planach?

4 komentarze:

  1. Mi z kolei ten tonik bardzo podszedł :) Zapach ok i działanie też w porządku ;) Teraz mam z tej serii żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam marudzę chyba dlatego, że ciężko będzie przebić Organic Therapy. Co do zapachów nie przepadam jakoś za kwiatowymi, ostatnio często boli mnie głowa i drażnią mnie takie zapachy :) Żel używałam jak dotąd ten nawilżający, później przeszłam na pianki ale czeka na mnie ten z irysem. Dokończę piankę kawiorową i go otworzę.

      Usuń
  2. Super blog, czegoś takiego szukałam! Osoby kompetentnej z wiedzą naukową! Będę na bieżącą śledzić i czekam z niecierpliwością na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taką opinię:) Jest mi naprawdę niezmiernie miło to czytać. Mam nadzieję, że będziesz często tu zaglądać i, że moje wpisy spełnią Twoje oczekiwania :) Pozdrawiam, Klaudia

      Usuń