wtorek, 13 czerwca 2017

[6] Nowe kosmetyki - co kupiłam?

Powoli staram się regularnie tutaj udzielać. Jako czynnej zawodowo mamie dwójki dzieci oraz studentce piszącej pracę dyplomową jest mi dość ciężko wprowadzić nowe nawyki. 
Tak wiele chciałabym napisać, wieloma rzeczami chciałabym się z Wami podzielić, szczególnie opiniami i analizami kosmetyków, które na prawdę warto kupić ale ciężko wygospodarować  mi tyle czasu. Zawsze do wszystkiego podchodzę poważnie, wpisy przygotowuję sama bo nie uznaję opcji "kopiuj i wklej".
Często zawierają różne informacje, które staram się potwierdzać, szukając różnych wyników badań, sięgam też do literatury zagranicznej. Do tego dochodzi jeszcze kwestia zrobienia zdjęć. Komuś może się wydawać, że przecież taki post to tylko kilka minut, a tak na prawdę robi się z tego niezły "zjadacz czasu". Jestem już w trakcie przygotowywania dla Was pierwszego projektu denko. Będą to krótkie recenzje podsumowujące produkt, który był zużyty do samego końca.

 A dzisiaj będzie o nowych kosmetykach. Nie będę się zbytnio rozpisywać bo pojawią się jeszcze one w analizach, więc będą o nich dodatkowe wpisy. Kończyły mi się zapasy i kupiłam kilka rzeczy. Tylko jedna rzecz ze wszystkich jest mi znana i używam już drugi raz - to szampon fiński do wrażliwej skóry głowy. Sprawdza się świetnie, ma delikatny zapach. Wczoraj dopiero pierwszy raz użyłam odżywki, jestem z niej bardzo zadowolona ale zaskoczyło mnie to, że pachnie zupełnie inaczej niż szampon, wyczuwam wyraźnie piżmo. Cztery raz użyłam już kremu do ciała, także brak rozczarowań, spełnia moje oczekiwania.  Zamówiłam także krem dla dziewczynek - ładnie pachnie, nie podrażnia, ma wygodne opakowanie. 

Wspomniane nowości ze zdjęcia:
1. Mama&Baby ORGANICS - krem dla dzieci nawilżający
2. Le Cafe de Beaute - serum-koncentrat "Koktajl witaminowy"
3. AVA ECO ALOE ORGANIC - serum do twarzy opuncja i aloes
4. AVA ECO GARDEN - certyfikowany organiczny krem z ekstraktem z pomidora
5. Organic Shop - krem do ciała organiczna kamelia & pięć olejków
6. Planeta Organica - szampon organiczna oliwa
7. Planeta Organica - fiński szampon do wrażliwej skóry głowy
8. Planeta Organica - fińska odżywka do wrażliwej skóry głowy
9. Le Cafe de Beaute - płyn micelarny do demakijażu z ekstraktem z fiołka
10. Natura Estonica BIO - tonik matujący z płunicą islandzką


Czy coś z tego było juz w Waszym posiadaniu? Jakie macie opinie? 
A może z chęcią byście się na coś skusili?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz